sobota, 1 marca 2014

Gaźnik i Filtr

Gaźnik w Simsonach jest dosyć innowacyjną konstrukcją jak na tamte czasy ponieważ łączy w sobie "3 gaźniki" .Pierwsza część gaźnika jest opowiedziana za rozruch .Działa ona w taki sposób że na początku daje dużą ilość paliwa a następnie przez cały czas włączonego  ssania dostarcza wzbogaconą mieszanke.
Druga cześć -właściwa jest odpowiedzialna za dawkowanie paliwa w całym zakresie obrotów .Ostatni moduł utrzymuje odpowiednią dawkę dla wolnych obrotów .Typowy gaźnik zawiera też komorę pływakową która utrzymuje przez cały czas odpowiedni poziom paliwa niezależnie od poziomu paliwa w baku. Elementem potrzebnym do prawidłowej pracy silnia jest flit powietrza .Dzięki niemu do silnika nie dostają się zanieczyszczenia ,pomaga wytłumić hałas a także poprawia wydajność ponieważ specyfika działania silnika dwu-suwowego sprawia że część mieszanki cofa się a filtr po części zapobiega wydostaniu się jej do atmosfery.
 http://www.skuteryostrow.pl/strona/images/warsztat/gaznik/2.jpg
źródło zdjęcia : http://www.skuteryostrow.pl/strona/images/warsztat/gaznik/2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz